2017-es lencsetrendek a legnagyobb cégektől

0

Nem csak a külcsín számít, hanem a technológia is. Miután végigvettük az idén várható trendeket, nézzük, mely lencsetípusok lesznek a legnépszerűbbek, a 2017-es lencsetrendek!

hirdetés

A jövő év fókuszpontja a káros sugárzás elleni védelem lesz, főleg ultraviola és nagy energiájú fények ellen, továbbá az olyan fényforrásoktól való védelem, amelyek elősegítik az időskori makuladegeneráció kialakulását. Minden nagyvállalat és vállalkozás keresi az újabbnál újabb megoldásokat, így előreláthatólag sokat fog változni az ipar idén (is).

TRANSITIONS

Idén a Transitions arra fog fókuszálni, hogy edukálja a fogyasztókat a kék fény káros hatásairól. Ezek a nemkívánatos hatások beltéren és a szabadban is érik szemünket.

Amit a legtöbben nem tudnak az, hogy a legnagyobb szinguláris forrás a Nap.” – mondta Patience Cook, az észak-amerikai régió igazgatója. – “ A hosszú ideig tartó, kék fényre történő fókuszálás elősegíti az idős kori makuladegeneráció kialakulását. Az utóbbi időben egyre többet foglalkozik a szakma a kék fény kérdésével, de a Transition lencsék mindig is szűrték ezt a káros fénytípust.”

A cég felkészült az idei trendre is, a nagyobb keretekre fókuszálnak, továbbá arra, hogyan adhat hozzá a lencseszín a keret stílusához, akár kiegészítőszínekkel is.

A cég nagy figyelmet fordít munkatársaira is: akadémiájukon azt is bemutatják nagyköveteik segítségével, mi az aktuális divat, és a különböző Transitions lencsék mely stílushoz illenek a legjobban. “A jelenlegi trend lehetőséget adott arra, hogy a lencsék stílusos oldalát is bemutathassuk”. Minden Transitions lencse elérhető szürke és barna színben, egyes termékcsoportjaikban pedig a grafit-zöldben is. Mindegyik árnyalat más és más tevékenység végzéséhez jelent segítséget.

PLASTIC PLUS

A “Be Free”, azaz “Légy szabad” lencsékre fókuszál a Plastic Plus, amely az első free-form “láthatatlanul” bifokális lencse: nincs vonal a két dioptria között.

Volt már más hasonló termék, de ezzel a lencsével nem ugrik a kép távolra nézés és olvasás között.” – mondta Paul Faibish vezető. Digitálisan tervezték, hogy minden dioptriakombinációval működjön, ezáltal sokkal fejlettebb, mint a hagyományos bifokális lencsék.

A lencse 2017 első negyedében debütál. A “flat top” típusú keretek kedvelőinek különösen kedvez ez a termék, főleg azoknak, akik már próbálkoztak hasonló lencsével. A Be Free által részesülhetnek azokban az előnyökben, amit a free-form technológia nyújthat.

Visszatekintve 2016-ra, a Plastic Plus-nak nagyon sűrű éve volt. A cég reméli, a befektetett munka megtérül olyan vásárlók által, akik felismerik a független, kanadai, helyi vállalkozás értékét.

CENTENNIAL

A Centennial Optical úgy tervezi, CHOICE termékcsaládja idén tovább fog nőni. Rick Leroux, a vállalat marketingvezetője elmondta: különösen nagy figyelmet fordítanak az szem egészségének megőrzésre, főleg, mivel egyre több problémát okoz a kék fény. Megnövelt választékukban olyan progresszív vagy irodai lencsék is helyet kaptak, amelyeket kifejezetten digitális eszközökhöz, magas energiájú sugárzáshoz terveztek. “Mostantól a Centennial lencsék teljes védelmet fognak nyújtani az UV és a magas energiájú sugárzás ellen.”

Miközben a legtöbb kék fényt szűrő réteg szürkíti a lencséket, a CHOICE BluSelect lencsék teljesen tiszták maradnak, ráadásul antireflex réteggel is kombinálhatóak.

Forrás: http://opticalprism.ca/lens-trends-from-top-brands-for-2017/

 

Megosztás.

A szerzőről

Leave A Reply