A jövő  szemüvegei

0

Egyre többször esik szó a vásárlási szokások megváltozásáról és a vásárláskor mérlegelt tényezők felcserélődéséről. Az ezredfordulós nemzedék vásárlóereje a közeljövőben elkezd nőni, és teljesen más szempontok szerint fog válogatni a termékek között – a gyártóknak és nekünk pedig fel kell készülnünk erre.

A jövő szemüvegeinek fő kritériuma nem a trendiség lesz. Az aktuális divatot felülírja a funkcionalitás, a perszonalizáció, a minőség, a tartósság, a fenntarthatóság és persze a nagybetűs különlegesség. A következő generáció máshogy fog vásárolni, mint elődei és fenekestül fel fogja forgatni a piacot.

J. F. Rey, GÖTTI, Martin & Martin: egyikük a storytelling, azaz a történetmesélés eszközét használja, másikuk 3D nyomtatással teszi kereteit személyre szabottá, és persze mindegyikük ismérve az egyedi dizájn és a különleges anyaghasználat.

Érdeki, merre halad szemüvegkeret-divat? az Optikai Magazin legfrissebb számából megtudhatja!

Megosztás.

Leave A Reply