Ahogy a vevők az árat látják

0

A marketing nem áltudomány. Rengeteget számít, ki, hogy pozicionálja magát, milyen értéket ad az áruja mellé, hogyan adja el azt.

Amellett, hogy mi az érték, fontos az ár is. Az, hogy a vásárlók árérzékenyek, nem azt jelenti, hogy nem akarnak, vagy tudnak költeni. A baj azzal van, hogy sok vevő a pénzéért nem annak megfelelő minőségű terméket kap. A magyarok nem igénytelenek, igenis szeretik az igényes dolgokat. Egyszerűen arról van szó, hogy bizalmatlanok , és nem érzik úgy, hogy az ár, amit kifizetnek, megtérül.

Ezt orvosolandóan kötelességünk figyelni a vásárlói igényekre, és legfőképpen tudnunk kell, hogyan adjunk el.

Minden nézőpont kérdése, A fő cél, hogy a vásárló jól járjon, és az eladó is. Hogy mire kell figyelnünk, vagy milyen szempont szerint érdemes eladnunk, és mi az, amit a vásárló értékel, Tonk Emil marketinges szellemes írásából kiderül! A teljes cikket keresse az Optikai Magazin legújabb számában!

Megosztás.

Leave A Reply