Az ár megvédésének aranyszabályai

0

Cikksorozatunk első részében az ár és az érték arányáról írtunk; arról, hogy a vásárlók nem árakat, hanem hasznot, előnyt vásárolnak. Most nézzük, mik az ár megvédésének aranyszabályai!

Ami jobb, az többe kerül, ez a vásárlók számára is világos. Amikor megkérdezzük tőlük, hogy mit szeretnének, általában a legmagasabb igényeikről fognak beszélni, abban a reményben, hogy a lehető legjobb árut a legalacsonyabb áron fogják tudni megvásárolni. Ha megtalálják az igazit, ami minden kritériumnak megfelel, akkor kezdenek el gondolkozni azon, hogy hogyan tudnák megvásárolni a terméket. Akiknek értékeset, hasznosat kínálunk, azok ki fogják gazdálkodni az árát. Ehhez csak néhány dolgot kell tennünk: szeretnünk kell a terméket, és törődnünk kell azzal, hogy a vevő úgy érezze, amit kínálunk, az neki tényleg fontos, jó, és megéri.

Az árat meg kell védeni, érvekkel. Ahhoz, hogy a vevő ne kételkedjen abban, hogy az a termék, szolgáltatás jó neki, a minőség erejét kell használnunk. Ebbe beletartozik a szolgáltatás, a termék, a kommunikáció, a pontosság, a belső tartalom, az eladó felkészültsége, és az eladás helyének színvonala is. A minőség nem a legjobbat jelenti, hanem azt, ami a vevő számára a legjobb.

De hogy pontosan milyen árvédő eszközökre is van szükségünk? Tonk Emil írása nem csak szellemes és szórakoztató, hanem mankó is ahhoz, hogy valakiből igazán jó értékesítő, eladó válhasson. A teljes cikk az Optikai Magazin legújabb számában olvasható!

Megosztás.

Leave A Reply