Ismeretlen ismerőseink

0

Hogyan tudjunk meg többet azokról, akik még nem vásároltak nálunk?

hirdetés

Poller Roland, az Optik Plus hálózat alapító tulajdonosa előző számunkban kifejtette, hogyan tehetjük a már hozzánk betérő ügyfeleket visszatérő vásárlóvá. Hasznos tippjei most ismét kisegítenek bennünket: az Optikai Magazin legújabb számában arról ír, hogyan tudhatjuk meg számunkra ismeretlen emberektől azt, hogy minket keresnek. 5+1 módszer, hogy kvázi ismerősként köszönthessük az ismeretleneket!

1. Kérdezzük meg a törzsvásárlóinkat!

Ha kíváncsiak vagyunk, mi járhat egy jövendőbeli ügyfelünk fejében, kérdezzük meg, mi fogta meg az első vásárláskor egy visszajáró vendégünket! Annyira kézen fekvő a módszer, hogy talán eszünkbe sem jut. Ha megtudjuk, ők milyen szempontok alapján hoztak döntést, a potenciális vevőkörünkről is kapunk egy általános képet.

2. Ha Mohamed nem megy a hegyhez, a hegy megy Mohamedhez… és kérdez tőle!

A legtöbben rengeteg meghívást kapunk helyi rendezvényekre, hogy végezzünk ingyenes látásvizsgálatot, vagy mérjünk szemnyomást. Mindig mondjunk rá igent! Az esemény szervezői már összetrombitálták a számunkra releváns egészségtudatos közönséget, a mi dolgunk ez után csak annyi, hogy információt szerezzünk.

3. Célozzunk pontosan!

A jövendőbeli vásárlóink valószínűleg nem az ismerősi körünkből fognak kikerülni. Ha követőtábort építünk például a Facebook-on, ne féljünk kihasználni a hirdetési lehetőségeket, de persze csak okosan! Vizsgáljuk meg a rendelkezésre álló információkat, és azokra célozzunk, akik valóban potenciális vásárlóink lehetnek…

Hogy mi a további három tipp? Mire kell figyelnünk, ha nyereményjátékot szervezünk közösségi csatornáinkon? Vagy milyen információkat tudunk gyűjteni pusztán a weblapunkra látogatók viselkedéséből? A teljes cikkből kiderül!

Megosztás.

A szerzőről

Leave A Reply