Izgalmas Optikák – The Art of Optics, Dubaj, Box Park

0

Ez a cikk egy fordítás az EYESTYLIST.com online magazinról.

Egy igazán izgalmas és energikus optikai üzlet az Egyesült Arab Emírségekben. 

Ahmad Albanna, a The Art of Optics tulajdonosa egy igazi szemüveg-rajongó, akinek saját szemüveg-gyűjteménye van független modellekből, és akinek érdeklődése kifogyhatatlan a művészetek és a dizájn iránt. „Nagy szenvedéllyel vagyok a keretek iránt, mindig különleges, átlagon felüli és színes szemüvegeket kerestem, így hát mielőtt megnyitottam az üzletet, ellátogattam pár optikai kiállításra, hogy minden egyes keretet személyesen válogathassak össze az üzletbe. Számos különleges márkát ismertem, de amikor elkezdtem aktívan kiállításokra járni, rájöttem, hogy még csak a felszínt kapargattam. Van olyan brand, amelynek először található meg modellje az országban. Minden szemüvegből csak egyetlen darab érhető el az optikában.” Hogy még tovább mélyítsék az exkluzivitást, ezt rendszeresen kommunikálják is a közösségi média felületeiken a #WeOnlySellOne, azaz #EgyetlenEgyetAdunkEl címkével.

The Art of Optics: a magával ragadó, bátor színkombináció és a művészi megközelítés emeli ki igazán a többi közül ezt az optikai üzletet.

A The Art of Optics színes belső tere a világ minden tájáról bemutat egy-egy egyedi szemüvegkeretet. Olyan márkák modelljei találhatók meg a falakon és a polcokon, mint a theo, a Hapter, a Kuboraum, a Rigards, a JF Rey, a Nina Mur és a Masahiro Maruyama.

Bár a háttér vidám és színes, nem vonja el a figyelmet a műalkotásként kiállított szemüvegkeretekről, amelyek a falakon, egymástól távol helyezkednek el. ”Egyszerre törekedtem az egyszerűségre és a különlegességre, nem akartam átlagos optikai üzletet létrehozni. A világos, vidám színek egyszerre teszik izgalmassá és barátságossá, hívogatóvá az üzletet.“ – mondta el Albanna.

A falakat egy iráni származású, de Dubajban élő művész, Nadia Namvar vonalrajzai díszítik.

Megkapó művészi alkotás az üzlet vizuális fókuszpontja. A tulajdonos fia, Salman, és az általa összeállított csapat felel azért, hogy az üzlet az online térben, azon belül is az Instagramon sikeres legyen: „Nadia Namvar vonalrajzai egyszerű, ugyanakkor kreatív megjelenést biztosítanak az üzletnek, amik így jól reprezentáljék a The Art of Optics-ot. A logónkat egy itteni fiatal tervezőgrafikus, Nuha AlMuqbily tervezte, a belső terek viszont egy olasz dizájner, Gian Luca Armucida nevéhez fűződnek.” A közösségi média egyedi, játékos kontenjével és a saját modellfotóival amolyan digitális meghosszabbítása az üzletnek. 

Forrás: theartofoptics

 

 

Megosztás.

Leave A Reply