Izgalmas Optikák – Iconaocchiali Visione Design, Signa (Firenze)

0

Egy üzlethelyiség stílusa szorosan összefügg az ott árult termékekkel, az exkluzív bolt exkluzív márkákat is jelent, viszont a lehetőségek tárháza végtelen. Izgalmas optikák sorozatunkban most egy olyan optikát mutatunk be, amely azon márkákra specializálódott, amelyek keskeny, de mégis mély piaci rést töltenek be. Igazi ínyenceknek!

Az üzletet 2011-ben testvérével közösen alapították; Monica, a jelenlegi ügyvezető ekkor szállt be Barbara vállalkozásába. A cél az volt, hogy Barbara technikai tudását egy új, különleges esztétikai iránnyal ötvözzék. Monica szenvedélyes ruhagyűjtő, hosszú évek óta dolgozik a divatszakmában, sőt, Milánóban és Shanghaiban is tanított az Istituto Marangoni tanáraként. Egyedi hangját és kiforrott stílusát most, saját vállalkozásán keresztül tudta igazán bemutatni.

18952705_1535077493231169_4605337118346343342_n

Forrás: https://www.facebook.com/iconaocchialivisionedesign/

A lányok számára nagyon fontos a család. Monica saját bevallása szerint rengeteget tanult családjától tiszteletről, szépségről és a kemény munkáról. A nővére nem csak azt tanította meg neki, hogyan kell professzionálisan bánni az ügyfelekkel, hanem azt is, hogyan kell a vásárló számára legideálisabb technológiát az esztétikummal kombinálni. De nem ez az egyetlen optikai vonatkozás a családban:

“Paolo Seminara a nagybátyám, akinek minden tudásomat köszönhetem. Neves dizájner, a Vogue szemüvegmárka alapítója volt a 70-es években. A márka óriássá nőtte ki magát, majd 90-ben megvásárolta a Luxottica. “

18892986_1533686806703571_767477982194630478_n

Forrás: https://www.facebook.com/iconaocchialivisionedesign/

A bolt szokatlan és váratlan. Monica szereti, amikor felteszik neki a kérdést: “Mit is árulsz pontosan?”.

“Szeretjük lenyűgözni a vásárlónkat, de csak amolyan diszkrét, visszafogott módon. Az üzletben inkább olyan márkák találhatók, amelyek csak kis piaci rést töltenek be: van, amely nagyon kirívó, van, amely alapanyagaiban kivételes. Olyan márkákkal dolgozunk együtt, mint a Linda Farrow, Lotho, Platoy and Frency & Mercury, Kuboraum, és Slave to Ancestors, utóbbi kollekciója kizárólag bőr felhasználásával készült.

További márkák, akikkel még együtt dolgozunk: Jacques Durand, Sama Eyewear, Portrait, Robert La Roche, Lunor, Jean Francois Rey, és Orgreen.”

Forrás: https://www.eyestylist.com/

Forrás: https://www.eyestylist.com/

Monica a bolt vezetése mellett egy napszemüveg-kollekció tervezésében is részt vesz a MiN NYC-vel közösen: az amerikai parfümgyártó cég egyik vezetője teljesen beleszeretett az üzlet eleganciájába és a márkarepertoárjába, Monica-val hamar barátok lettek, később pedig szoros munkakapcsolatba is kerültek.

“Amikor Matthew felhívott és megkérdezte, hogy szeretnék-e részt venni első szemüveg-kollekciójuk megtervezésében, azonnal igent mondtam. Nem a mi üzletünk az egyetlen, ahol lehet MiN NYC napszemüvegeket kapni, de kétségtelenül nálunk a legnagyobb a választék; amolyan showroom-ként is funkcionálunk.”

https://chadmurawczyk.com/eyewear/

https://chadmurawczyk.com/eyewear/

Minden egyes modell egy parfümöt mesél el. Ez adja igazán ezen napszemüvegek különlegességét, esszenciáját, a szemüvegek visszaadják az illat minden attribútumát.

“Amikor ezeket a modelleket terveztem, fújtam egy nagy parfümfelhőt, és felfedeztem az alkotó, Chad gondolatait, amikor létrehozta az adott illatot, és ezek alapján a gondolatok alapján terveztem meg a szemüvegeket.”

https://www.eyestylist.com/

https://www.eyestylist.com/

 

Az Iconaocchiali-ban a szemüvegek és a parfümök mellett dizájnékszereket és táskákat is értékesít.

Megosztás.

Leave A Reply