Izgalmas Optikák – Iconaocchiali Visione Design, Signa (Firenze)

0

Egy üzlethelyiség stílusa szorosan összefügg az ott árult termékekkel, az exkluzív bolt exkluzív márkákat is jelent, viszont a lehetőségek tárháza végtelen. Izgalmas optikák sorozatunkban most egy olyan optikát mutatunk be, amely azon márkákra specializálódott, amelyek keskeny, de mégis mély piaci rést töltenek be. Igazi ínyenceknek!

hirdetés

Az üzletet 2011-ben testvérével közösen alapították; Monica, a jelenlegi ügyvezető ekkor szállt be Barbara vállalkozásába. A cél az volt, hogy Barbara technikai tudását egy új, különleges esztétikai iránnyal ötvözzék. Monica szenvedélyes ruhagyűjtő, hosszú évek óta dolgozik a divatszakmában, sőt, Milánóban és Shanghaiban is tanított az Istituto Marangoni tanáraként. Egyedi hangját és kiforrott stílusát most, saját vállalkozásán keresztül tudta igazán bemutatni.

18952705_1535077493231169_4605337118346343342_n

Forrás: https://www.facebook.com/iconaocchialivisionedesign/

A lányok számára nagyon fontos a család. Monica saját bevallása szerint rengeteget tanult családjától tiszteletről, szépségről és a kemény munkáról. A nővére nem csak azt tanította meg neki, hogyan kell professzionálisan bánni az ügyfelekkel, hanem azt is, hogyan kell a vásárló számára legideálisabb technológiát az esztétikummal kombinálni. De nem ez az egyetlen optikai vonatkozás a családban:

“Paolo Seminara a nagybátyám, akinek minden tudásomat köszönhetem. Neves dizájner, a Vogue szemüvegmárka alapítója volt a 70-es években. A márka óriássá nőtte ki magát, majd 90-ben megvásárolta a Luxottica. “

18892986_1533686806703571_767477982194630478_n

Forrás: https://www.facebook.com/iconaocchialivisionedesign/

A bolt szokatlan és váratlan. Monica szereti, amikor felteszik neki a kérdést: “Mit is árulsz pontosan?”.

“Szeretjük lenyűgözni a vásárlónkat, de csak amolyan diszkrét, visszafogott módon. Az üzletben inkább olyan márkák találhatók, amelyek csak kis piaci rést töltenek be: van, amely nagyon kirívó, van, amely alapanyagaiban kivételes. Olyan márkákkal dolgozunk együtt, mint a Linda Farrow, Lotho, Platoy and Frency & Mercury, Kuboraum, és Slave to Ancestors, utóbbi kollekciója kizárólag bőr felhasználásával készült.

További márkák, akikkel még együtt dolgozunk: Jacques Durand, Sama Eyewear, Portrait, Robert La Roche, Lunor, Jean Francois Rey, és Orgreen.”

Forrás: https://www.eyestylist.com/

Forrás: https://www.eyestylist.com/

Monica a bolt vezetése mellett egy napszemüveg-kollekció tervezésében is részt vesz a MiN NYC-vel közösen: az amerikai parfümgyártó cég egyik vezetője teljesen beleszeretett az üzlet eleganciájába és a márkarepertoárjába, Monica-val hamar barátok lettek, később pedig szoros munkakapcsolatba is kerültek.

“Amikor Matthew felhívott és megkérdezte, hogy szeretnék-e részt venni első szemüveg-kollekciójuk megtervezésében, azonnal igent mondtam. Nem a mi üzletünk az egyetlen, ahol lehet MiN NYC napszemüvegeket kapni, de kétségtelenül nálunk a legnagyobb a választék; amolyan showroom-ként is funkcionálunk.”

https://chadmurawczyk.com/eyewear/

https://chadmurawczyk.com/eyewear/

Minden egyes modell egy parfümöt mesél el. Ez adja igazán ezen napszemüvegek különlegességét, esszenciáját, a szemüvegek visszaadják az illat minden attribútumát.

“Amikor ezeket a modelleket terveztem, fújtam egy nagy parfümfelhőt, és felfedeztem az alkotó, Chad gondolatait, amikor létrehozta az adott illatot, és ezek alapján a gondolatok alapján terveztem meg a szemüvegeket.”

https://www.eyestylist.com/

https://www.eyestylist.com/

 

Az Iconaocchiali-ban a szemüvegek és a parfümök mellett dizájnékszereket és táskákat is értékesít.

Megosztás.

A szerzőről

Leave A Reply