Folytatódjon a MOI edukációs kampánya! Ezúttal a Mezőfi Rita beszél arról, hogy: Tudod, miért bízz meg bennünk, optikusokban és optometristákban? Mert nemcsak szemüveget adunk neked, hanem megoldást....
Ahogy arról korábban beszámoltunk, szeptember 22-én elstartolt a „Láss jól, vezess biztonságosan!” 2025-ös közlekedésbiztonsági kampány, amely november 23-ig tart. A Magyar Optikus Ipartestület kezdeményezése...
A mai napon, azaz szeptember 22-én elindul a Láss jól, vezess biztonságosan! kampány, immáron harmadszor! A cikk végén megtaláljátok az idei kampány első filmjét is, de addig még sok hasznos tudnivaló!...
Visszatértünk a kamarai (MKIK/Ágazati Készség Tanács és BKIK) munkához, és összefoglaltuk, hogy hol is tartunk most a képzés, szakmai jogosultságok és a fogyasztóvédelem terén.
Idén ismét útra kel a Magyar Optikus Ipartestület közlekedésbiztonsági kampánya, a „Láss jól, vezess biztonságosan!”, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet a látásélesség elengedhetetlen fontosságára...
Megjelent a 2025‑ös edukatív videókampány második epizódja. A „Online csalódások helyett valódi megoldások” című videó lendületesen mutatja be, milyen buktatók várják a webáruházból rendelt szemüveget...
A tudás értékes tőke, amely biztos alapot ad a szakmai előrelépéshez, ugyanakkor társadalmi elismeréshez is vezet és az élethosszig tartó tanulás az optikusok számára szinte szakmai kötelesség, hiszen...
Az idei videókampányunk első része máris egy alapvető témát jár körbe: miért fontos, hogy szemüvegünket személyesen, szakértő segítségével válasszuk ki, és miért nem alkalmas erre az online vásárlás.
Szakértője vagy a gyerek napszemüvegeknek? Van tapasztalatod vagy véleményed? Oszd meg velünk!
Az optika szakmában régóta ismerjük, hogy a digitális eszközök intenzív használata a huzamosabb ideig tartó, közeli fókuszálás miatt komoly terhelést ró a látószervre, felnőttek és gyerekek esetében egyaránt....
Az első részben sorra vettük, hogyan ragadja magával a vásárlót a jól megírt márkatörténet, majd feltérképeztük, merre húzódnak a versenytársak és az üresen tátongó piaci völgyek (2. rész: Térkép a kézben)....
Az idei tavaszi közgyűlés és új elnökválasztási folyamat eredményeként a Magyar Optikus Ipartestület élére olyan szakember került, aki a jogi és optikus mesteri tapasztalattal is rendelkezik. dr. Eszik...
Idén tavasszal is egy izgalmas forgatási napon vehettünk részt, amikor elkészítettük a Magyar Optikus Ipartestület legújabb edukatív videókampánysorozatát, immáron a harmadikat. A 2025-ös kampány címe:...
A 2024-as „Láss jól, vezess biztonságosan” közlekedésbiztonsági kampány nyertesei nemrég – 2025 április 29-én – vehettek részt a Driving Experience által szervezett és Tóth Zoltán „Tottí” vezetéstechnikai...
04.29-én megbeszéltük az idei Optika Hungary élményeit, tanulságait és visszajelzéseit. A beszélgetőtársak: Kis Arnold, Szilágyi Zsolt és Bakos Kata voltak, a moderátor pedig Varga Zsófia.
Eltelt egy hónap az Optika Hungary hétvégéje óta, és mostanra már sikerült feldolgozni a rengeteg élményt, ami szervezőként nemcsak abban a 3 napban ért, hiszen maga a rendezvény, csak a jéghegy csúcsa,...
Visszatért Tihanyba az Optika Hungary és mint szervezők, próbáltuk kihozni a lehető legtöbbet a helyből, a rendezvényből, hogy a látogatók az eddigi legszínesebb kiállításon, vásáron, kongresszuson, összejövetelen...
Ha felemeljük a fejünket a telefonból és végre körülnézünk - tulajdonképpen most már szinte bárhol -, láthatjuk, a mai világunk milyen furcsán fest. Az emberek többsége hosszú órákon át a telefonját nézi,...
A digitális világban a vélemények váltak az új "szájhagyománnyá". Az ügyfelek és vásárlók bizalma az egyik legfontosabb tényező az optikusok sikerének szempontjából is. Az online vélemények, különösen...