Jedi is légy, ne csak optikus!

0

Hogy mi kell ahhoz, hogy bele tudjunk látni a vásárlóink fejébe? Poller Rolandtól, az Optik Plus alapítójától megtudtuk: egy darab papír. Mindannyian tudjuk, hogy vásárlás közben a boltos apró figyelmességei milyen jól esnek. Ez viszont nem csak nekünk, hanem nekik is hasznos! Itt az ideje annak, hogy kérdezzünk, jegyzeteljünk, és felmérjünk, ugyanis ezek az apróságok lehetnek egy igazán jó üzletpolitika kialakításának alapjai.

Minden boltos használ marketingeszközöket. Viszont az, hogy melyik igazán hasznos, nehéz felmérni, hiszen nem mindig egyértelmű, melyik, mit eredményezett. Érdemes tehát a kezdetektől kiindulni: mi volt az, ami elvezette hozzánk a vásárlót? Ahhoz, hogy ezt megtudjuk, nincs más dolgunk, mint jól kérdezni, és a válaszokat felírni. A többi gyerekjáték.

A négy kérdés, ami elvezet a kulcsfontosságú adatokhoz, az Optikai Magazin legújabb számában kiderül!

Megosztás.

Leave A Reply