Szemüvegkeretek a marketing tükrében

0

Mindannyian tudjuk, hogy fontos a tálalás; akármilyen keretet is árulunk, annak a polcon az árához méltóan kell megjelennie. A tálalást, azaz a marketinganyagokat egy adott kollekcióhoz általában kapjuk, szerencsés esetben sok energiabefektetésre nincs szükség a részünkről…vagy mégis?

Az, hogy egy márka hogy szerepel egy adott ország piacán, sok összetevős kérdés. Az előre gyártott anyagokkal nem mindig trafálunk bele, hiszen minden ország fogyasztási szokásai mások, sőt, városonként, városrészenként is más-más embereket tudunk elérni. Az, hogy az általunk árusított keret mennyire lesz kelendő, rajtunk is múlik.

Három izgalmas márka/kollekció, de egyikük kilóg a sorból. Kitalálja, melyik?

Volte Face

Fabienne Coudray Meisel dizájnert nem csak az aktuális trendek hozzák lázba. Talál inspirációt művészeti alkotásokban, bútorokban, építészetben, kerámiákban, textilekben, azok alapanyagaiban és mintáiban is. A Volte Face egy kreatív bomba, mely minden egyes modellje egy-egy óda az acetáthoz. Izgalmas felületkezelések, színek, minták… Gazdag dizájn, amely csakis Párizsban jöhetett létre.

OVVO 

Az OVVO nem új piaci szereplő. A közel 40 éves márka máig is családi kézben van, így teszik lehetővé, hogy kereteik a legkiválóbb alapanyagokból készüljenek. Különös figyelmet fordítanak a kényelemre: a 3D-s orrtámaszok szilikonelemei állíthatóak és cserélhetőek, valamint a szárak végét is saját fejformánkhoz igazíthatjuk, így a tökéletes illeszkedés garantált. Saját elmondásuk szerint szenvedélyük a tökéletesség, ami nélkülözhetetlen a szofisztikált dizájn, a maximális megbízhatóság és kényelem megalkotásához.

TIJN

A szemüvegkészítés új generációja…

A teljes cikkből megismerheti mind a három brandet, azok különlegességeit és egyedi tulajdonságaikat, és persze megtudhatja azt is, hogy a felsorolásból melyik márka a kakukktojás. Szerintünk meg fog lepődni! 

A teljes írás az Optikai Magazin decemberben megjelent lapszámában olvasható. 

Megosztás.

Leave A Reply