Izgalmas Optikák – Gogosha Optique, Echo Park, Los Angeles

0

A Gogosha optikákról már írtunk korábban is, akkor egy pop-up store-t mutattunk be, most viszont a flaghip store-t vesszük górcső alá. 

Julia Gogosha dizájnüzlete most kettő éves. Miközben beszél a butikról, még a szeme is csillog: „Különböző művészek, szobrászok és műalkotások inspirálták a helyet; csupa olyan dolog, ami iránt szenvedélyt érzek. Úgy képzeltem el az optikát, mint egy Tetris katedrálist, egy igazi játszóteret.”

A minimalista színpalettát élénk lila, korall és mentazöld árnyalatokkal tűzdelték, amiket a merész enteriőr csodásan kiemel. A Gogosha Optique egy páratlan szakértelemmel és odafigyeléssel összeválogatott szemüvegkollekciónak ad otthont, amely minden egyes darabját nemzetközileg is elismert, független dizájnerek alkották. 

A napszemüveg-válogatás egy teljes, aprólékosan bevilágított falon helyezkedik el, hogy a vásárlók első ránézésre szemügyre vehessék a modellek formáját, színeit és karakterét. Így nem csak teljes képet kapnak a kollekcióról már belépés után, de rögtön fel is próbálhatják ezeket a műalkotásokat.

Az optikai keretekkel más a helyzet: ezeket a modelleket a szoborszerű bútorok rejtik, amelyek egyben az optika ülőalkalmatosságai is. A játszótéri gumival bevont szekrény-székek mind egyedi tervezésűek. A butik természetesen a legkorszerűbb műhellyel és vizsgálóberendezésekkel van felszerelve. 

Gogosha Optique (fotó: Stephen Schauer)

Minden kategória best of-jait válogatja össze Julia és csapata, így az optika olyan dizájn-fókuszú kapszulakollekciót hozott létre, amely a legkülönlegesebb márkák -, úgy, mint a theo, az Anne & Valentin, vagy a barcelonai Kaleos – legjobbjait mutatja be.

Két nemzetközileg is elismert „házi” kollekció – az Ahlem és a Jacques Marie Mage keretei mellett az avantgárd dizájn jelenlegi húzónevei is megjelennek, úgy, mint például a Rigards Hong Kongból, a Masahiro Marayuma Japánból, és a Kuboraum Berlinből.

Julia nagyon proaktív új kollaborációk és események megszervezésében, új márkák bevezetésében, dizájnerek bemutatásában. Így amellett, hogy mindig gondoskodik valamilyen újdonságról üzletében, ő dönti el, hogyan reprezentálja ezeket a modelleket a vásárlók számára. 

Gogosha Optique (fotó: Stephen Schauer)

A jelenlegi, precedens nélküli helyzetben, miközben a koronavírus rengeteg vállalkozást negatívan érint, a Gogosha megpróbálta kihozni a szituációból a legtöbbet: márciusban a butik egy fős személyzettel tartott nyitva, és csak sürgős szemüvegjavítással foglalkozott. A csapat többi tagja virtuális szemüvegpróba segítségével dolgozott tovább otthonról. 

„Már jó ideje foglalkozunk „távolsági” szemüvegpróbával, főleg olyan vásárlók számára, akik elköltöztek a környékről.” – mondta el Julia az Eyestylist-nak. – „A továbbiakban még nagyobb jelentőséget kap ez az eljárás, és tovább fejlesztjük a rendszerünket. Tudjuk, hogy az éleslátás alapfeltétel az élethez, így a továbbiakban is azon fogunk dolgozni, hogy az ügyfelek szemüveg-igényeit maradéktalanul kielégítsük akár virtuálisan is, amely persze több odafigyeléssel és energiával jár. Nagyobb hangsúlyt fektetünk a kapcsolatteremtésre és a kommunikációra, miközben megtartjuk a szükséges távolságot az emberiség védelmének érdekében.”

A Gogosha Optique, Echo Park dizájnját John Chen készítette a Formation Association színeiben. A Gogosha először 2008-ban nyitotta ki kapuit. A most bemutatott üzlet az Vision Expo OPTImum díjának nyertese 2020 áprilisában.  

Gogosha Optique (fotó: Stephen Schauer)

Forrás

Megosztás.

Leave A Reply