Izgalmas optikák – Gogosha Pop-Up 2.0

0

 

hirdetés

Érdekes “utazáson” vesz részt a Gogosha Boutique, az egyik legelismertebb optikai szaküzlet Amerikában. Az alapító és tulajdonos Julia Gogosha felmondta szerződését a Silver Lake-ben, Los Angeles egyik előkelő negyedében lévő üzletének tulajdonosával, és most épp azon van, hogy nem sokkal messzebb, az Echo Park-ba költöztesse egyik boltját.

“A bérleti díjak megemelkedtek, ellenben az épületek állapota sokat romlott. Találnunk kellett egy új otthont a Gogosha Optique-nak. Új helyiséget építünk az Echo Park-ban, amely ha minden igaz, hamarosan kész is lesz. Alig várjuk.” – adta hírül a tulajdonos.

Julia eredetileg michigan-i. Amikor 18 éves volt kezdett el dolgozni egy helyi optikában.

“Az első pillanatban szerelembe estem a szakmával, annak minden aspektusával. Olyan voltam, mint egy szivacs, mindent meg akartam tanulni, amit csak lehetett. Hat hónap múlva a főnökömmel már közösen jártunk üzleti megbeszélésekre New York-ba, ahol rengeteg izgalmas designer márkáival ismerkedtem meg. Amikor Los Angeles-be költöztem, ezeknek a márkáknak lettem a nagykövete. 2005-ben döntöttem el, hogy megnyitom a saját butikomat, hogy bemutathassam e független designer-ek munkáit az itteni nagyközönségnek.”

0F7A0799-alt

Julia Gogosha

Az első pop-up üzletet a Gogosha-dolgozók csak bungalónak hívták, ugyanis nagyon kicsi helyen, egy fagyizó fölött helyezkedett el. Nem sokkal később átköltöztek az út másik oldalára, már földszintre, és szépen bővült a vásárlókörük, és nem sokkal később megnyitották második, az elsőtől kicsit különböző üzletüket is.

“Mivel a legkeresettebb márkánk a Garrett Leight, úgy döntöttünk, külön kis részleget szentelünk ezeknek a szemüvegeknek, amolyan “bolt a boltban” módjára. Nem csak harmóniában van a két részleg egymással, de ki is egészítik egymást. Tudunk egy márka képviselőjeként is jelen lenni, de közben több márkát is prezentálni. Ezt a vásárlóink is értékelik.”

0F7A0855

Mindegyik boltjuk különleges, egyáltalán nem követik a megszokott dizájnokat.

“Úgy alkottuk meg az erős vizuális elemekkel tarkított belső teret, hogy közben a büdzsénk “cipősdoboznyi” volt, és a csapatunk sem túl nagy. Épp annyira volt megpróbáltató, mint amennyire kifizetődő is. Izgatottak vagyunk, alig várjuk hogy lássuk, mozdulataink milyen hatással vannak a fejlődésünkre, és hogyan sikerül továbbkontúrozni szeretetünket a szemüvegek és közösségünk iránt.”

0F7A0843_1 gogo-popup gogosha-7 gogosha-1 gogosha-remodel-image3 gogosha-remodel-image1

 

Forrás: http://www.eyestylist.com/2017/05/gogosha-pop-2-0/

Képek forrása: garrettleight.com, gogosha.com, west3rdstreet.com

Megosztás.

A szerzőről

Leave A Reply