opti – Technológia és digitalizáció

0

Miután röviden összefoglaltuk a trendek és a dizájn fő csapásvonalait az opti Münchenen link – ezúttal a technológia és a marketing szempontjain futunk végig.

Arcfelismerő rendszerek, digitális szemüvegpróba

A digitalizáció és a technológiai fejlődés óriási hatással van a szemüveggyártás- és értékesítés iparára. A már korábban megjelent eljárások évről évre tovább finomodnak, így ma már például a digitális szemüvegpróba olyan vásárlói élményt biztosít, ami előbb vagy utóbb teret fog hódítani.

3D gyártás és személyre szabás

A 3D gyártás és a személyre szabott keretek az opti Münchenen is nagy hangsúlyt kaptak, de nem annyira, mint például a Silmo-n vagy a MIDO-n. Persze nyugaton ezek az eljárások sokkal hétköznapibbak mint hazánkban, így valószínűnűleg inkább arról van szó, hogy nem számít már olyan különlegességnek, mint pár évvel ezelőtt.

Marketingszupport

A digitalizáció témaköréhez a big data („nagy adat”) és az automatizáció is hozzá tartozik, amikkel áttérünk a marketing területére. Több kiállító is foglalkozott kizárólag digitális megoldásokkal, online marketing segítséggel optikák számára. A Loyalty Lab például a meglévő vásárlókra koncentrál, programjával arra fókuszál, hogy az egyszer nehezen megszerzett vevőből visszatérő vásárlót faragjon.

Beszámolónkat hamarosan tovább folytatjuk, ezúttal a jótékonyság és a környezetvédelem témakörökkel.

Megosztás.

Leave A Reply