Uraságod, jobbos vagy balos? Avagy hogyan legyél az optikusok úri szabója!

0

Manapság a legtöbb gyártó arra törekszik, hogy termékei személyre szabottságot sugalljanak, ezzel leplezve a futószalagon gyártott árucikkek uniformizáltságát. De attól, hogy pár millió kólásüveget keresztnevekkel címkéznek fel, vagy vicces idézeteket nyomnak a túrórudi csomagolására, attól még ugyanaz a kóla és túrórudi marad.

Nekünk, magánoptikusoknak viszont adott a lehetőség, hogy a hozzánk betérő vásárló a lehető legszemélyesebb kiszolgálásban részesüljön. Olyan szemüveg birtokosává váljon, melynek lencséje maximálisan korrigálja a látásproblémáját, a választott keret pedig tökéletesen illeszkedjen az arcához és a személyiségéhez egyaránt.
Az általánosságokon túl, most megosztok veled 3+1 konkrét dolgot, melyektől a vásárlód az optikádban töltött időt hasznosnak, értékesnek és különlegesnek érzi. Sőt, szívesen tér vissza törzsvásárlóként, vagy ajánlja üzletedet ismerőseinek!
Lássuk, melyek ezek!

Kisfejű-Nagyfejű Zordonbordonnak is van kereted?

Természetes, hogy tulajdonosként törekszünk rá, hogy a keretválasztékunk megfeleljen annak a közönségnek, akit be szeretnénk csábítani az üzletünkbe, ezért szinte minden optikában sokféle keretből lehet választani. De hiába a széles szín -, forma – és méretválaszték, tudjuk, hogy mindig akadnak „problémás” esetek! Gondolom mindenkinek vannak emlékei extrém aszimmetriákról, valószínűtlenül széles orrnyergekről, vagy extra kaliberigényről. Bizonyos keretgyártók pedig kezdenek ébredezni, és a szolgáltatásukat olyan irányban bővíteni, mely lehető teszi, hogy a választott modell akár szélesebb kivitelben is elkészüljön. Óriási sikerélmény, amikor egy „problémás” vevő elégedetten távozik úgy, hogy életében először nem kellett kompromisszumot kötnie.

A technika a szolgálatodban áll

Ha a legnagyobb lencsegyártóktól rendelsz, akkor egy jutányos együttműködés keretén belül, már biztosan van az optikádban olyan mérőműszer, melynek segítségével a létező legnagyobb pontossággal végezheted el a vizsgálatokat. De egy lencsepróbára alkalmas virtuális szemüveg, minden bizonnyal lapul a fiókodban. Ha nem porfogónak használod ezeket a tárgyakat, hanem az értékesítés során beveted őket azért, hogy a prémium kategóriára nyitott vevőnek megtaláljátok a tökéletes szemüveglencsét, akkor biztosan olyan élménnyel távozik tőled, melyet multihálózatnál aligha kaphatott volna meg. A technikai fejlődés nyújtotta lehetőségeket ne utasítsd el! Gondolj bele, ha már most nem tartod a lépést a fejlődéssel, mi lesz egy magánoptikával akkor, ha a vásárló akár otthon is ki tudja magának a nyomtanti a 4D printeren a tökéletesen illeszkedő szemüvegkeretét? A lehetőségeidhez képest tartsd a ritmust, hiszen a technika abban segít, hogy a szolgáltatásod nagyon egyedi és személyes legyen!

Poller Roland mindig nagyon praktikus és hasznos tanácsokkal lát el bennünket, optikusokat, és ezúttal sincs ez másképp. A  teljes írásban a fentiek mellett kitér például arra is, hogyan érdemes építeni cégünk márkáját, és hogy milyen további fogásokkal érhetjük el, hogy a vásárlónk visszatérő vendég legyen. A cikk az Optikai Magazin legújabb számában olvasható.

Megosztás.

Leave A Reply