Viszlát Starlite, üdvözlünk EXELENS

PR cikk

Izgalmasan indul 2023 a Noptiker életében, hiszen 30 év után megválunk a Starlite márkanévtől. A folyamat egy piackutatással kezdődött, melynek egyik eredménye az volt, szemüveglencsék minőségének megítélése pozitív, ugyanakkor ezt az értéket az eddig használt márkanév nem tükrözi. A válaszadók kiemelték, hogy olyan névre és logóra van szükség, ami jobban illeszkedik az optikai üzletek professzionális megjelenéséhez. Fontos szempont volt, hogy az új név kapcsolódjon a tevékenységünkhöz, kifejezze az innovatív és magas minőségi szemléletünket, valamint nemzetközileg is használható legyen, hiszen már Romániában, Szlovákiában és Lengyelországban is forgalmazzák termékeinket.

A megfogalmazott igények alapján egy pályázatot indítottunk, melyre több mint 850 névötlet érkezett, tehát a 15 fős zsűrinek nem volt könnyű dolga a legjobb név kiválasztásakor. Érdekesség, hogy a végül kiválasztott márkanév több kreatív pályázatában is felmerült, így végül a győztes pályázónak a leggyorsabb ötletelőt választottuk. Miután a márkanév már megvolt, következett a logó megtervezése. Erre is sokan pályáztak és a jobbnál jobb tervek közül sikerült kiválasztanunk egy olyat, ami végül mindenkinek elnyerte a tetszését.

Az új márkanevünk, az EXELENS kifejezi törekvésünket a tökéletes minőségre (Excellence) és egyben tartalmazza a termékünket (Lens). 

Az elmúlt hónapok az új EXELENS katalógusunk szerkesztésével, és az összes reklámanyagunk újratervezésével teltek. Ennek eredményeit fokozatosan fogjátok ti is tapasztalni. Az új EXELENS katalógusnál arra figyeltünk, hogy a termékek egyedi nevei, mint a MAX, FIT, EGO ne változzanak, hogy könnyű legyen beazonosítani őket. Szerencsére a márkanév-változással egy időben az Optovision továbbfejlesztette a lencsetervezési algoritmusát is, így az új katalógus megjelenésével a lencséink még jobbak, és könnyebben megszokhatóak lesznek. A továbbfejlesztett lencséknél egy + jel került a név mellé.

A EXELENS katalógus további újdonsága a digitális lencsék választékának bővítése 0,5D, 0,8D, 1,1D akkomodációs segítséggel, a láthatatlan Selfie réteg bevezetése a gyártott lencséinkre, illetve az UV420-ig szűrő ULTRA alapanyag megjelenése gyártásunkban.

Reméljük, hogy az új márkanév elnyeri a Ti és vevőitek tetszését is, és sikeres eladásaitok lesznek 2023-ban!

Van véleményed? Vitassuk meg az Optikai Magazin Facebook csoportjában!