Látni és látszani 2014. Hosszabb felkészülés, szigorúbb ellenőrzés, több szponzor

0
A két éve útjára indított és idén harmadik alkalommal megrendezett Látni és látszani nevű országos baleset-megelőzési kampányban az idén még több cég kapcsolódott be. Örömmel tájékoztathatjuk az olvasót hogy a Magyar Optikus Ipartestületen és a Carl Zeiss Vision Hurngaryn kívül az Essilor Magyarország Kft. és a Hoya Lens Hungary is csatlakozott a kezdeményezéshez. A győri X-Meditor Kft. – a kampány szervezője – több sajtótájékoztatóval és médiaeseménnyel hívta fel a nagyközönség figyelmét a várható szigorú közúti ellenőrzésekre.
optikai-magazin-hirek-latni-es-latszani-5
optikai-magazin-hirek-latni-es-latszani-6

Látásellenőrzés az autótechnika kiállításon az X-Meditor standján

Az országos kampányon belül a személy- és tehergépkocsik, a motorkerékpárok és – idén először – a kerékpárok vezetői térítésmentesen élhettek azzal a lehetőséggel hogy a regisztrált optikákban ingyenes látásellenőrzésen vegyenek részt. A kampányhoz csatlakozott közel 100 optika üzletben a Magyar Optikus Ipartestület által kiadott látásvizsgálati ajánlás alapján történtek az ellenőrzések.
optikai-magazin-hirek-latni-es-latszani-3

Gépkocsi világítás ellenőrzés a zsámbéki Driving Campben

optikai-magazin-hirek-latni-es-latszani-4

A zsámbéki vezetéstechnikai tanpálya

Szeptemberben a Volvo Ivanics autószalonban megrendezett sajtótájékoztatóval vette kezdetét a kampány, ezt követően november 7-én Zsámbékon a Driving Camp vezetéstechnikai tréningpályán került sor az országos közúti ellenőrzésnek a bejelentésére. Ezzel egy időben a meghívott vendégek részére látásellenőrzést tartottak. Szintén ezen a hétvégén kerül sor Budapesten a Hungexpo területén az Autótechnika Nemzetközi járműfenntartó-ipari szakkiállításra itt az X- Meditor standján szintén lehetőség nyílt a látogatók számára ingyenes látásellenőrzés igénybevételére.

A KÉPEK FORRÁSA: X-MEDITOR KFT., NAGY LÁSZLÓ

Megosztás.

Comments are closed.