Nézzük számokban!
- Láss jól, vezess biztonságosan! 2025.
A MOI őszi „Láss jól, vezess biztonságosan!” kampánya idén is erős online jelenléttel és jól mérhető eredményekkel zárult. A két hónapos időszakban a fókusz az edukáción, a látásvizsgálatra ösztönzésen és a biztonságos közlekedés üzenetének erősítésén volt – elsősorban közösségi média- és videós tartalmakra építve.
- szeptember 22. és november 23. között a Szeretem a szemem Facebook-oldalának tartalmai:
közel 1,3 millió megtekintést értek el,
6400 interakciót (reakció, hozzászólás, megosztás) generáltak,
valamint több ezer hivatkozáskattintás történt a kampányhoz kapcsolódó felületekre.
Az interakciók aránya a teljes eléréshez viszonyítva - egy többnyire edukatív, társadalmi célú kampánynál - stabil aktivitást mutat. A követőszám növekedése jelzi, hogy a kampány nemcsak rövid távú figyelmet keltett, hanem tartósabban erősítette a Szeretem a szemem "márkát" is.
A kampányidőszak alatt összesen 25%-kal több regisztráció érkezett (mint a 2024-es kampány esetén) a kampányfelületeken keresztül.
Ez azt jelenti, hogy a regisztrálók közel 86%-a elsődlegesen látásellenőrzés iránt érdeklődött, míg mintegy 14% a gumiabroncs ajánlat kapcsán lépett be a rendszerbe, 2 fő pedig mindkét irányban élt a kampány adta lehetőségekkel.
Kiemelendő, hogy több regisztráció közvetlenül optikai üzletből érkezett, ami azt jelzi, hogy a kampányt az optikai partnerek is aktívan használták, és helyben is ösztönözték a részvételt.
Természetesen a regisztrációk nem kizárólag fizetett forrásból érkeztek, de ez az arányszám jó összehasonlítási alapot ad a jövőbeni kampánytervezéshez. A hirdetések egyben a márkaismertséget és az oldal hosszú távú követőtáborát is építette.
A kampány videós pillérét a Facebookon és YouTube-on futó filmek adták. Aköltséghatékonyság kifejezetten kedvezőnek tekinthető, egy edukatív, biztonságtudatosító videókampánynál, ahol a cél a minél szélesebb elérés és a többszöri találkozás az üzenettel („Láss jól, vezess biztonságosan!”).
Tehát, a 2025. őszi LJVB-kampány számai alapján:
a Szeretem a szemem Facebook oldal stabilan, több mint egymilliós eléréssel volt jelen a közösségi médiában,
több ezer interakcióval és számottevő követőnövekedéssel erősítette a márka jelenlétét,
25%-kal több regisztrációval, mérhetően támogatta a látásvizsgálatokra való bejelentkezést
a YouTube-videók kedvező megtekintési költsége mind azt mutatják, hogy a kampány a rendelkezésre álló keretből hatékonyan érte el a célcsoportot.
A számok alapján a „Láss jól, vezess biztonságosan!” kampány egyszerre szolgálta a közlekedésbiztonság ügyét és az optikai szakma érdekeit: erősen terelte a figyelmet a rendszeres látásvizsgálat fontosságára, miközben konkrét forgalmat is generált az optikai partnerek számára.
És hamarosan jövünk a nyertesek névsorával, melyet a Szeretem a Szemem Facebook oldalán fogunk közzétenni, és hírlevélben küldünk ki az optikáknak.
És hamarosan jövünk a nyertesek névsorával, melyet a Szeretem a Szemem Facebook oldalán fogunk közzétenni, és hírlevélben küldünk ki az optikáknak.




