2024. 07. 09-én az Optometrista Szekció tagjaival és Kis Arnolddal, a Magyar Optikus Ipartestület elnökével beszélgettünk a MOI Akadémia koncepciójáról és az első ezzel kapcsolatos rendezvényről.
A tavalyihoz hasonlóan, 2024-ben is nagy elkészültek a végfelhasználók edukálását segítő minivideók a Magyar Optikus Ipartestület jóvoltából. A videókban olyan általános kérdésekre adunk választ,...
Mostanság már nem sokat beszélünk az Ukrajnából hozzánk menekülő emberek sorsáról, de még mindig itt vannak és a magyarországi civil- és önkormányzati szervezetek gondoskodnak is arról, hogy valahogyan...
2024. 07. 08-án az optometrista képzés múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk, amit videós formában az Optikai Magazin Zárt Facebook Csoportjának tagjai jelenleg is megtekinthetnek. Réz Kata...
A tavalyihoz hasonlóan, 2024-ben is nagy elkészültek a végfelhasználók edukálását segítő minivideók a Magyar Optikus Ipartestület jóvoltából.
Beszéltünk már a jövőbeli terveinkről, irányokról, melyekben kiemelt szerepet kap az optometristák és optikusok képzése. Új programunk debütál, melynek neve: MOI Akadémia. Lehetőséget fog kapni mindkét...
2024. 07. 09-én a Magyar Optikus Ipartestület Optometrista Szekciója élő videós podcast beszélgetésre invitál minden kedves érdeklődőt.
Friderikusz Sándor podcast adásában Steigervald Krisztiánt, a neves generációkutatót látta vendégül. A beszélgetés során számos olyan téma került terítékre, amelyek jelentősen hozzájárulhatnak a generációk...
A 2023-as „Láss jól, vezess biztonságosan!” közlekedésbiztonsági kampány nyertesei két csoportban vehettek részt nemrég a Driving Experience által szervezett és Tóth Zoltán „Tottí” vezetéstechnikai tréner...
A sorozat 1. részében Karvázy Attila beszélgetett Nagy Lászlóval a generációváltós történetükről, most pedig mi kérdeztük Attilát, hiszen a csepeli optikában is ügyvezető váltás történt, érdekelt bennünket,...
Az előző cikkben ott hagytuk abba, hogy érdemes belevágni a videós tartalomgyártásba, hiszen a tartalomfogyasztási szokások oly mértékben változtak meg, hogy a közösségi médiában ezek a legsikeresebb formátumok...
Bizonyára sokan ismertek olyan termékeket, mint például Béla bácsi pálinkája vagy a szomszéd néni kertjében termő világhíres paradicsompaprika, esetleg más izgalmas gyümölcsök, és olyan márkák, akár divat,...
Mostanában méginkább elszaporodtak azok a webshopok, ahol már dioptriás szemüvegeket is rendelhetünk. Ez nem csak most probléma, hanem a jövőben is az lesz. Nemrég Vörös Anikó írt egy cikket a Szeretem...
Friderikusz Sándor podcast adásában Steigervald Krisztiánt, a neves generációkutatót látta vendégül. A beszélgetés során számos olyan téma került terítékre, amelyek jelentősen hozzájárulhatnak a generációk...
Mikor ajánljam, mikor ne? Körülbelül 7 éve még, minden előadásunk alkalmával félve ejtettük ki, hogy létezik olyan lencse, amely távoli korrekció mellett, egy kis átmenettel képes segíteni az alkalmazkodásunkat....
Ismét eljött az évnek az az időszaka, amikor a myopia a látásgondozás középpontjába kerül. A Myopia Awareness Week egy olyan kezdeményezés, amely összefogja a szemész orvosokat, az optometristákat, a látszerészeket...
Egy átlagos közösségi média felhasználó naponta 80 percet tölt videók nézésével, abból a 2 órából, amit ezeken a felületeken tölt el. Ez őrületesen magas szám, és bizony érezhető, hogy ez a tendencia...
Idén tavasszal Tornanádaskán jártunk az Esélyt a szemnek! programmal, sok más tapasztalatot is szereztünk az egészségméltányosság területéről, most erről mesélünk. Tornanádaska egy kis falu az ország...
A 18/1998. (VI.3.) NM rendelet 36.§ írja elő az egészségügyi kártevők elleni kötelező védekezést a meghatározott tevékenységek végzőinek. A kötelező kártevőirtás és megelőzés a HACCP rendszer részét képezi....
Friderikusz Sándor podcast adásában Steigervald Krisztiánt, a neves generációkutatót látta vendégül. A beszélgetés során számos olyan téma került terítékre, amelyek jelentősen hozzájárulhatnak a generációk...