Szemüvegek és a Műhely VII. „A fejlődés maga a szakértelem.”

Nos, elérkezett egy téma, amire talán sokan kíváncsiak. Formák, ragasztók és rétegek. Egy „elforgatta a gép” vagy „lecsapta a sarkát” cikk. Itt mindenre választ kapunk, ugye? Aki figyelmesen ...

Hogyan segíti a digitalizáció az eladások adminisztrációját?

Minden optikában a vásárláskor pénzt veszünk át az ügyféltől és árut adunk ki. Ezt adminisztrálni kell, mert el kell vele számolnunk egyrészről az adóhatóság felé, másrészről az ...

Szemüvegek és a Műhely IV.

Az előző cikkek folytatásaként a szemüveg ellenőrzésével, „meo”-jával és kiadásával fogunk foglalkozni. A múltkor kiválasztottuk, hogy mi módon készüljön el, és azóta vissza is ...

A digitalizáció megkönnyíti egy optika mindennapjait?

Életünkben egyre hangsúlyosabbá válik a digitalizáció. Aki már használja a netbankot, az biztosan nem fog sorban állni a postán, hogy befizessen egy csekket, vagy aki SMS-ben fizeti a parkolást, ...

Szemüvegek és a Műhely II. - „A fejlődés maga a szakértelem.”

A bevezető cikk könnyed folytatásában mindenféle fazetták, bázisok, törésmutatók, na meg a vonzó formák kapcsolatát fogom kicsit boncolgatni. Ha bármilyen érdekes részt kihagytam volna ...

Szemüvegek és a Műhely I. - „A fejlődés maga a szakértelem.”

Ezt a cikket egyfajta bevezető cikknek szánom. Könnyen lehet – remélem – hogy az emberek nagyrészének semmi újdonság nem lesz benne. Ha mégis, vagy másképpen gondolod, akkor beszéljük ...

1 -> 6 (összesen: 6 db.)