Neked milyen az éves sales terved?

Neked milyen az éves sales terved?

Ha már itt tartasz, akkor bizonyára van - vagy legalábbis nekiálltál az éves értékesítési terved kidolgozásának. Ebben a cikkben igyekszem egy olyan könnyen emészthető, kis utána járással megvalósítható...

Hello 2024!

Hello 2024!

Kedves Optikai Magazin Olvasó!

A szemüvegek Louvre-ja

A szemüvegek Louvre-ja

Aki járt már a Louvre-ban tapasztalta, de aki nem, az is el tudja képzelni, hogy mennyi művészeti alkotás található benne. Amikor belépsz egy-egy folyosóra vagy egy-egy kisebb terembe, azt se tudod hol...

A SILMO story

A SILMO story

"1967-ben, amikor a legelső Szemüveg Szakvásárt Oyonnax-ban, a Nemzetközi Műanyagipari Vásáron rendezték meg, senki - sem a kiállítók, sem a látogatók - nem tudták volna megjósolni ennek a rendezvénynek...

Én és Én meg az optikám - 2. rész

Én és Én meg az optikám - 2. rész

Ahogy ígértem folytatjuk. Az előző részben elmeséltem, hogy hogy ismerkedett meg a szakmával és hogy miért fontos, hogy egyértelműen tudd mi az ami megkülönböztet a “szomszédtól”.

Én és Én meg az optikám - 1. rész

Én és Én meg az optikám - 1. rész

Hogyan lettem optikus? Kaptam egy megkeresést, ami azért nem meglepő. Az már inkább meglepő, hogy ez a megkeresés nem egy konferencián vagy egy eseményen esetleg egy optikában történt, hanem egy Fiat...

Kreatív döntéshozatal

Kreatív döntéshozatal

“A felfedezés részben abból áll, hogy ugyanazt nézzük, mint mindenki más, de eltérően gondolkodunk róla.” (Szentgyörgyi Albert)

Sales éléskamra 4. - Döntéselmélet

Sales éléskamra 4. - Döntéselmélet

Egy kicsit szárazabb, mégis fontos témát hoztam a Sales éléskamrában. A téma apropója, hogy értékesítéskor, a vizsgálóban, tárgyalások során, mindig valamilyen problémával foglalkozunk. Így izgalmasnak...

Egészen elképesztő kiállításon vagyunk túl!

Egészen elképesztő kiállításon vagyunk túl!

Ami rengeteg örömmel, hasznos visszajelzéssel és egy hatalmas MEGCSINÁLTUK érzéssel zárult. A 2023-as Optika Hungary április 15-16-án került megrendezésre a Millenárison. Ez egy nagyon fontos szakmai...

SALES éléskamra 3. rész

SALES éléskamra 3. rész

A bolt belső arculatának kialakítása nem csupán szervezési és technikai kérdés. Az eszközöknek jelentős szerepe van a termékek bemutatásában, fel- és megismerésében, ezért reklámeszközként is funkcionálnak,...

Viva Magenta

Viva Magenta

Az év színe!

SALES éléskamra 2. rész

SALES éléskamra 2. rész

Kétezer évvel ezelőtt írta Epiktétosz: “Az embereket nem a tények irányítják, hanem az azokról alkotott véleményük”. A megállapítás aktualitását napjaink marketingszakemberei is  felismerték. Rengeteg...

Főszerkesztői levél

Főszerkesztői levél

Néhány évvel ezelőtt egy édesipari vállalat menedzsereként a “restart” kifejezés egy picit mást jelentett mint most. Minden év legmeghatározóbb időszaka volt ez akkor, az utolsó négy hónap. Ekkor kerültek...

SALES éléskamra 1. rész

SALES éléskamra 1. rész

- avagy marketingkommunikációs eszközök sikeres és eredményes  használata az értékesítésben

Megveszem!

Megveszem!

Egy madárcsicsergős tavaszi délutánon csengetnek egy kertvárosi ház ajtaján. Rövid várakozás után az ajtó nyílik és az éppen takarító háziasszony meglepetten kérdezi nem várt látogatóját: - Üdvözlöm!...