Ahogy ígértem folytatjuk. Az előző részben elmeséltem, hogy hogy ismerkedett meg a szakmával és hogy miért fontos, hogy egyértelműen tudd mi az ami megkülönböztet a “szomszédtól”.
Hogyan lettem optikus? Kaptam egy megkeresést, ami azért nem meglepő. Az már inkább meglepő, hogy ez a megkeresés nem egy konferencián vagy egy eseményen esetleg egy optikában történt, hanem ...
“A felfedezés részben abból áll, hogy ugyanazt nézzük, mint mindenki más, de eltérően gondolkodunk róla.” (Szentgyörgyi Albert)
Egy kicsit szárazabb, mégis fontos témát hoztam a Sales éléskamrában. A téma apropója, hogy értékesítéskor, a vizsgálóban, tárgyalások során, mindig valamilyen problémával foglalkozunk. ...
Ami rengeteg örömmel, hasznos visszajelzéssel és egy hatalmas MEGCSINÁLTUK érzéssel zárult. A 2023-as Optika Hungary április 15-16-án került megrendezésre a Millenárison. Ez egy nagyon ...
A bolt belső arculatának kialakítása nem csupán szervezési és technikai kérdés. Az eszközöknek jelentős szerepe van a termékek bemutatásában, fel- és megismerésében, ezért reklámeszközként ...
Az év színe!
Kétezer évvel ezelőtt írta Epiktétosz: “Az embereket nem a tények irányítják, hanem az azokról alkotott véleményük”. A megállapítás aktualitását napjaink marketingszakemberei is ...
Néhány évvel ezelőtt egy édesipari vállalat menedzsereként a “restart” kifejezés egy picit mást jelentett mint most. Minden év legmeghatározóbb időszaka volt ez akkor, az utolsó négy ...
- avagy marketingkommunikációs eszközök sikeres és eredményes használata az értékesítésben
Egy madárcsicsergős tavaszi délutánon csengetnek egy kertvárosi ház ajtaján. Rövid várakozás után az ajtó nyílik és az éppen takarító háziasszony meglepetten kérdezi nem várt látogatóját: - ...