Ha meghatároztátok a célcsoportot, kiaknáztátok a rendelkezésre álló social és egyéb platformokban rejlő lehetőségeket, és az előző cikk alapján rájöttetek, hogy még több “Magyarországon világhíres” márkával...
Bizonyára sokan ismertek olyan termékeket, mint például Béla bácsi pálinkája vagy a szomszéd néni kertjében termő világhíres paradicsompaprika, esetleg más izgalmas gyümölcsök, és olyan márkák, akár divat,...
Ha már itt tartasz, akkor bizonyára van - vagy legalábbis nekiálltál az éves értékesítési terved kidolgozásának. Ebben a cikkben igyekszem egy olyan könnyen emészthető, kis utána járással megvalósítható...
Kedves Optikai Magazin Olvasó!
Aki járt már a Louvre-ban tapasztalta, de aki nem, az is el tudja képzelni, hogy mennyi művészeti alkotás található benne. Amikor belépsz egy-egy folyosóra vagy egy-egy kisebb terembe, azt se tudod hol...
"1967-ben, amikor a legelső Szemüveg Szakvásárt Oyonnax-ban, a Nemzetközi Műanyagipari Vásáron rendezték meg, senki - sem a kiállítók, sem a látogatók - nem tudták volna megjósolni ennek a rendezvénynek...
Ahogy ígértem folytatjuk. Az előző részben elmeséltem, hogy hogy ismerkedett meg a szakmával és hogy miért fontos, hogy egyértelműen tudd mi az ami megkülönböztet a “szomszédtól”.
Hogyan lettem optikus? Kaptam egy megkeresést, ami azért nem meglepő. Az már inkább meglepő, hogy ez a megkeresés nem egy konferencián vagy egy eseményen esetleg egy optikában történt, hanem egy Fiat...
“A felfedezés részben abból áll, hogy ugyanazt nézzük, mint mindenki más, de eltérően gondolkodunk róla.” (Szentgyörgyi Albert)
Egy kicsit szárazabb, mégis fontos témát hoztam a Sales éléskamrában. A téma apropója, hogy értékesítéskor, a vizsgálóban, tárgyalások során, mindig valamilyen problémával foglalkozunk. Így izgalmasnak...
Ami rengeteg örömmel, hasznos visszajelzéssel és egy hatalmas MEGCSINÁLTUK érzéssel zárult. A 2023-as Optika Hungary április 15-16-án került megrendezésre a Millenárison. Ez egy nagyon fontos szakmai...
A bolt belső arculatának kialakítása nem csupán szervezési és technikai kérdés. Az eszközöknek jelentős szerepe van a termékek bemutatásában, fel- és megismerésében, ezért reklámeszközként is funkcionálnak,...
Az év színe!
Kétezer évvel ezelőtt írta Epiktétosz: “Az embereket nem a tények irányítják, hanem az azokról alkotott véleményük”. A megállapítás aktualitását napjaink marketingszakemberei is felismerték. Rengeteg...
Néhány évvel ezelőtt egy édesipari vállalat menedzsereként a “restart” kifejezés egy picit mást jelentett mint most. Minden év legmeghatározóbb időszaka volt ez akkor, az utolsó négy hónap. Ekkor kerültek...
- avagy marketingkommunikációs eszközök sikeres és eredményes használata az értékesítésben
Egy madárcsicsergős tavaszi délutánon csengetnek egy kertvárosi ház ajtaján. Rövid várakozás után az ajtó nyílik és az éppen takarító háziasszony meglepetten kérdezi nem várt látogatóját: - Üdvözlöm!...