Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni! – 1. rész

Ismerjük a jelenséget a közösségi médiában, amikor a kommentek szinte érdekesebbek, mint maga a bejegyzés. Állhatunk egyszerre mindkét oldalon: tartalmat gyártunk az üzleti oldalainkra, csoportjainkba ...

Egy újabb dolog amire nincs idő: céges blog ;)

Fogjuk fel alapvetésnek, hogy a digitalizáció korában minden optikának van honlapja, és rendszeresen frissített social média felületei. Minderre azért van szükség, mert a vásárlás akkor ...

Nyereményjáték kisokos

Valljuk be kevesen vagyunk olyanok, akik legalább egyszer ne vettünk volt részt valamilyen social platformon meghirdetett nyereményjátékon, és ha a vállalkozásunknak van üzleti oldala, akkor ...

Elindult a MOI videó sorozata

Elindult a Magyar Optikus Ipartestület videósorozata, melynek célja a végfelhasználók edukálása. A videóban olyan általános kérdésekre adunk választ, amely eloszlatja a szemüveggel, látásvizsgálattal ...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 4. rész

Ismeritek azt a mondást (amiről egyébként senki se tudja, hogy pontosan ki  mondta, vagy mondta-e egyáltalán), miszerint a marketingköltésnek az egyik fele kidobott pénz, csak senki sem tudja, ...

Optikai HangAdó #7

Az Optikai Magazin elindítja az új podcast sorozatát, ahol az optikus szakma kérdéseit, aktuális történéseit fogja kibeszélni.

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 3. rész

Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak ...

Nőjj velünk, indulunk!

Kedves Optikus Társaim! Nagy örömmel szeretném bemutatni Nektek az Optik Plusz Csoport legújabb szolgáltatását, amelyet a jelenlegi gazdasági helyzetet és a társulásunkban résztvevő tulajdonosok ...

Interjú Stockinger-Bakonyi Györggyel

A sorozat második epizódjában egy olyan személlyel beszélgettünk, aki a szakma több területén is bizonyította kvalitásait, sokszínűségét. Változásokról, mindennapokról és tervekről ...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 2. rész

A tartalom, amire sokan a legnagyobb mumusként tekintenek. A leggyakoribb elakadások ezen a ponton szoktak bekövetkezni, mert sokszor óriási fejtörést okoz, hogy mi is legyen az aktuális tartalom. ...

Tanévkezdés 2022 szorongó őszén

Még pár nap van hátra a nyári szünetből, és az idei tanévkezdés speciális, hiszen a bizonytalan gazdasági helyzetnek köszönhetően máris megindult a lakosság körében a számolgatás: mire ...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 1. rész

A social média jelenlét egyik alapvetése, hogy olyan tempóban változnak a trendek, a megjelenési formák, a felületek és a tartalomfogyasztási szokások, hogy még azok számára is kihívást ...

Magyar optikák vezető informatikai partnere

- interjú Nováki Szilárddal, a magyar optikák digitalizációját segítő ClearVis PMS Kft. ügyvezetőjével.

Termékbemutatók, roadshow megrendezése

Többen kérték, hogy segítsen a MOI a roadshow kérdéssel kapcsolatban.Válaszolt az OGYEI.

8 tipp, hogy kontaktlencsésként is önfeledten nyaralhass

Ha kontaktlencsét viselsz, akkor tisztában vagy vele, hogy extra odafigyelésre és fokozott higiéniára van szükség szemed egészségének megőrzése érdekében. Cserébe viszont a szabad éleslátás ...

8 tipp, hogy szemüvegesként is önfeledten nyaralhass

A nyári időszak beköszöntével, az optikákba érkező vásárlók, gyakran beszámolnak a vakációval kapcsolatos terveikről, és örömmel fogadnak pár praktikus tanácsot, melyek segítenek, ...

1 -> 16 (összesen: 16 db.)