A mesterséges intelligencia évek óta jelen van, mégis robbanásszerűnek éreztük a 2023-as változást, amikor kisvállalkozások és magánemberek szintjén is használhatóvá és elérhetővé vált. Sokan ódzkodtak...
Az előző cikkben ott hagytuk abba, hogy érdemes belevágni a videós tartalomgyártásba, hiszen a tartalomfogyasztási szokások oly mértékben változtak meg, hogy a közösségi médiában ezek a legsikeresebb formátumok...
Egy átlagos közösségi média felhasználó naponta 80 percet tölt videók nézésével, abból a 2 órából, amit ezeken a felületeken tölt el. Ez őrületesen magas szám, és bizony érezhető, hogy ez a tendencia...
A kisvállalkozások legnagyobb ellensége az állandó időhiány, ami sokszor okozza, hogy a social megjelenések ad hoc jellegűek, vagy későn kapnak észbe és nem marad elég idő jól előkészíteni egy kampányt....
Az előző rész arról szólt, hogy miként érdemes kezelni a kommentelőket az üzleti felületeteken, milyen eszközök vannak a kezünkben az esetleges trollok kiszűrésére, leiskolázására vagy letiltására. Ebben...
Ismerjük a jelenséget a közösségi médiában, amikor a kommentek szinte érdekesebbek, mint maga a bejegyzés. Állhatunk egyszerre mindkét oldalon: tartalmat gyártunk az üzleti oldalainkra, csoportjainkba...
Fogjuk fel alapvetésnek, hogy a digitalizáció korában minden optikának van honlapja, és rendszeresen frissített social média felületei. Minderre azért van szükség, mert a vásárlás akkor is az interneten...
Valljuk be kevesen vagyunk olyanok, akik legalább egyszer ne vettünk volt részt valamilyen social platformon meghirdetett nyereményjátékon, és ha a vállalkozásunknak van üzleti oldala, akkor feltehetően...
Ismeritek azt a mondást (amiről egyébként senki se tudja, hogy pontosan ki mondta, vagy mondta-e egyáltalán), miszerint a marketingköltésnek az egyik fele kidobott pénz, csak senki sem tudja, hogy melyik...
Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak van szüksége. Egy...
A tartalom, amire sokan a legnagyobb mumusként tekintenek. A leggyakoribb elakadások ezen a ponton szoktak bekövetkezni, mert sokszor óriási fejtörést okoz, hogy mi is legyen az aktuális tartalom. Ha pedig...
A social média jelenlét egyik alapvetése, hogy olyan tempóban változnak a trendek, a megjelenési formák, a felületek és a tartalomfogyasztási szokások, hogy még azok számára is kihívást jelent mindezekkel...
A nyári időszak beköszöntével, az optikákba érkező vásárlók, gyakran beszámolnak a vakációval kapcsolatos terveikről, és örömmel fogadnak pár praktikus tanácsot, melyek segítenek, hogy szemüvegesként ne...
Ha kontaktlencsét viselsz, akkor tisztában vagy vele, hogy extra odafigyelésre és fokozott higiéniára van szükség szemed egészségének megőrzése érdekében. Cserébe viszont a szabad éleslátás élményét nyered!...
A síszezon végéhez közeledve felmerül a kérdés, hogy míg a havas lejtőkre szinte senki sem merészkedik síszemüveg nélkül, addig a többi sport esetében, miért viselnek csak elenyésző mértékben szemüveget...
Dioptriás napszemüveg, fényre sötétedő lencse, esetleg egy clip-on?