Ha van terved, minden könnyebb!

Ha van terved, minden könnyebb!

A kisvállalkozások legnagyobb ellensége az állandó időhiány, ami sokszor okozza, hogy a social megjelenések ad hoc jellegűek, vagy későn kapnak észbe és nem marad elég idő jól előkészíteni egy kampányt....

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni – 2. rész

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni – 2. rész

Az előző rész arról szólt, hogy miként érdemes kezelni a kommentelőket az üzleti felületeteken, milyen eszközök vannak a kezünkben az esetleges trollok kiszűrésére, leiskolázására vagy letiltására. Ebben...

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni! – 1. rész

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni! – 1. rész

Ismerjük a jelenséget a közösségi médiában, amikor a kommentek szinte érdekesebbek, mint maga a bejegyzés. Állhatunk egyszerre mindkét oldalon: tartalmat gyártunk az üzleti oldalainkra, csoportjainkba...

Egy újabb dolog amire nincs idő: céges blog ;)

Egy újabb dolog amire nincs idő: céges blog ;)

Fogjuk fel alapvetésnek, hogy a digitalizáció korában minden optikának van honlapja, és rendszeresen frissített social média felületei. Minderre azért van szükség, mert a vásárlás akkor is az interneten...

Nyereményjáték kisokos

Nyereményjáték kisokos

Valljuk be kevesen vagyunk olyanok, akik legalább egyszer ne vettünk volt részt valamilyen social platformon meghirdetett nyereményjátékon, és ha a vállalkozásunknak van üzleti oldala, akkor feltehetően...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 4. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 4. rész

Ismeritek azt a mondást (amiről egyébként senki se tudja, hogy pontosan ki  mondta, vagy mondta-e egyáltalán), miszerint a marketingköltésnek az egyik fele kidobott pénz, csak senki sem tudja, hogy melyik...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 3. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 3. rész

Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak van szüksége. Egy...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 2. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 2. rész

A tartalom, amire sokan a legnagyobb mumusként tekintenek. A leggyakoribb elakadások ezen a ponton szoktak bekövetkezni, mert sokszor óriási fejtörést okoz, hogy mi is legyen az aktuális tartalom. Ha pedig...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 1. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 1. rész

A social média jelenlét egyik alapvetése, hogy olyan tempóban változnak a trendek, a megjelenési formák, a felületek és a tartalomfogyasztási szokások, hogy még azok számára is kihívást jelent mindezekkel...

8 tipp, hogy szemüvegesként is önfeledten nyaralhass

8 tipp, hogy szemüvegesként is önfeledten nyaralhass

A nyári időszak beköszöntével, az optikákba érkező vásárlók, gyakran beszámolnak a vakációval kapcsolatos terveikről, és örömmel fogadnak pár praktikus tanácsot, melyek segítenek, hogy szemüvegesként ne...

8 tipp, hogy kontaktlencsésként is önfeledten nyaralhass

8 tipp, hogy kontaktlencsésként is önfeledten nyaralhass

Ha kontaktlencsét viselsz, akkor tisztában vagy vele, hogy extra odafigyelésre és fokozott higiéniára van szükség szemed egészségének megőrzése érdekében. Cserébe viszont a szabad éleslátás élményét nyered!...

Így válassz szemüveget sportoláshoz!

Így válassz szemüveget sportoláshoz!

A síszezon végéhez közeledve felmerül a kérdés, hogy míg a havas lejtőkre szinte senki sem merészkedik síszemüveg nélkül, addig a többi sport esetében, miért viselnek csak elenyésző mértékben szemüveget...

A Nap kérdése!

A Nap kérdése!

Dioptriás napszemüveg, fényre sötétedő lencse, esetleg egy clip-on?