Ismerjük a jelenséget a közösségi médiában, amikor a kommentek szinte érdekesebbek, mint maga a bejegyzés. Állhatunk egyszerre mindkét oldalon: tartalmat gyártunk az üzleti oldalainkra, csoportjainkba ...
Fogjuk fel alapvetésnek, hogy a digitalizáció korában minden optikának van honlapja, és rendszeresen frissített social média felületei. Minderre azért van szükség, mert a vásárlás akkor ...
Valljuk be kevesen vagyunk olyanok, akik legalább egyszer ne vettünk volt részt valamilyen social platformon meghirdetett nyereményjátékon, és ha a vállalkozásunknak van üzleti oldala, akkor ...
Ismeritek azt a mondást (amiről egyébként senki se tudja, hogy pontosan ki mondta, vagy mondta-e egyáltalán), miszerint a marketingköltésnek az egyik fele kidobott pénz, csak senki sem tudja, ...
Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak ...
A tartalom, amire sokan a legnagyobb mumusként tekintenek. A leggyakoribb elakadások ezen a ponton szoktak bekövetkezni, mert sokszor óriási fejtörést okoz, hogy mi is legyen az aktuális tartalom. ...
A social média jelenlét egyik alapvetése, hogy olyan tempóban változnak a trendek, a megjelenési formák, a felületek és a tartalomfogyasztási szokások, hogy még azok számára is kihívást ...
A nyári időszak beköszöntével, az optikákba érkező vásárlók, gyakran beszámolnak a vakációval kapcsolatos terveikről, és örömmel fogadnak pár praktikus tanácsot, melyek segítenek, ...
Ha kontaktlencsét viselsz, akkor tisztában vagy vele, hogy extra odafigyelésre és fokozott higiéniára van szükség szemed egészségének megőrzése érdekében. Cserébe viszont a szabad éleslátás ...
A síszezon végéhez közeledve felmerül a kérdés, hogy míg a havas lejtőkre szinte senki sem merészkedik síszemüveg nélkül, addig a többi sport esetében, miért viselnek csak elenyésző ...
Dioptriás napszemüveg, fényre sötétedő lencse, esetleg egy clip-on?