Dióhéjban a Facebook és Google véleményekről

Dióhéjban a Facebook és Google véleményekről

A digitális világban a vélemények váltak az új "szájhagyománnyá". Az ügyfelek és vásárlók bizalma az egyik legfontosabb tényező az optikusok sikerének szempontjából is. Az online vélemények, különösen...

Ügyfélélmény, mint marketing eszköz

Ügyfélélmény, mint marketing eszköz

Más szakmákhoz hasonlóan fel kell ismerni, hogy az optika szakmában is meghaladott az a nézet, hogy az optikusi munka csupán a szemüvegek és kontaktlencsék értékesítéséről szól. Az ügyfélélmény mára az...

Leáldozott-e a hírleveleknek?

Leáldozott-e a hírleveleknek?

Tudom, 10-ből 9-en azt mondják ők maguk gyűlölik a hírleveleket. Ugyanakkor, ha megkérdezzük, hogy használtak-e fel hírlevélben kapott kuponkódot, érvényesítettek-e feliratkozóknak járó kedvezményt, esetleg...

OptikAI marketing megoldások

OptikAI marketing megoldások

A mesterséges intelligencia évek óta jelen van, mégis robbanásszerűnek éreztük a 2023-as változást, amikor kisvállalkozások és magánemberek szintjén is használhatóvá és elérhetővé vált. Sokan ódzkodtak...

VideJÓ – mitől lesznek sikeresek a videóid?

VideJÓ – mitől lesznek sikeresek a videóid?

Az előző cikkben ott hagytuk abba, hogy érdemes belevágni a videós tartalomgyártásba, hiszen a tartalomfogyasztási szokások oly mértékben változtak meg, hogy a közösségi médiában ezek a legsikeresebb formátumok...

Miért vágj bele a videózásba?

Miért vágj bele a videózásba?

Egy átlagos közösségi média felhasználó naponta 80 percet tölt videók nézésével, abból a 2 órából, amit ezeken a felületeken tölt el. Ez őrületesen magas szám, és bizony érezhető, hogy ez a tendencia...

Ha van terved, minden könnyebb!

Ha van terved, minden könnyebb!

A kisvállalkozások legnagyobb ellensége az állandó időhiány, ami sokszor okozza, hogy a social megjelenések ad hoc jellegűek, vagy későn kapnak észbe és nem marad elég idő jól előkészíteni egy kampányt....

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni – 2. rész

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni – 2. rész

Az előző rész arról szólt, hogy miként érdemes kezelni a kommentelőket az üzleti felületeteken, milyen eszközök vannak a kezünkben az esetleges trollok kiszűrésére, leiskolázására vagy letiltására. Ebben...

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni! – 1. rész

Hello, csak a kommenteket jöttem olvasni! – 1. rész

Ismerjük a jelenséget a közösségi médiában, amikor a kommentek szinte érdekesebbek, mint maga a bejegyzés. Állhatunk egyszerre mindkét oldalon: tartalmat gyártunk az üzleti oldalainkra, csoportjainkba...

Egy újabb dolog amire nincs idő: céges blog ;)

Egy újabb dolog amire nincs idő: céges blog ;)

Fogjuk fel alapvetésnek, hogy a digitalizáció korában minden optikának van honlapja, és rendszeresen frissített social média felületei. Minderre azért van szükség, mert a vásárlás akkor is az interneten...

Nyereményjáték kisokos

Nyereményjáték kisokos

Valljuk be kevesen vagyunk olyanok, akik legalább egyszer ne vettünk volt részt valamilyen social platformon meghirdetett nyereményjátékon, és ha a vállalkozásunknak van üzleti oldala, akkor feltehetően...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 4. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 4. rész

Ismeritek azt a mondást (amiről egyébként senki se tudja, hogy pontosan ki  mondta, vagy mondta-e egyáltalán), miszerint a marketingköltésnek az egyik fele kidobott pénz, csak senki sem tudja, hogy melyik...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 3. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 3. rész

Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak van szüksége. Egy...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 2. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 2. rész

A tartalom, amire sokan a legnagyobb mumusként tekintenek. A leggyakoribb elakadások ezen a ponton szoktak bekövetkezni, mert sokszor óriási fejtörést okoz, hogy mi is legyen az aktuális tartalom. Ha pedig...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 1. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 1. rész

A social média jelenlét egyik alapvetése, hogy olyan tempóban változnak a trendek, a megjelenési formák, a felületek és a tartalomfogyasztási szokások, hogy még azok számára is kihívást jelent mindezekkel...

8 tipp, hogy szemüvegesként is önfeledten nyaralhass

8 tipp, hogy szemüvegesként is önfeledten nyaralhass

A nyári időszak beköszöntével, az optikákba érkező vásárlók, gyakran beszámolnak a vakációval kapcsolatos terveikről, és örömmel fogadnak pár praktikus tanácsot, melyek segítenek, hogy szemüvegesként ne...

8 tipp, hogy kontaktlencsésként is önfeledten nyaralhass

8 tipp, hogy kontaktlencsésként is önfeledten nyaralhass

Ha kontaktlencsét viselsz, akkor tisztában vagy vele, hogy extra odafigyelésre és fokozott higiéniára van szükség szemed egészségének megőrzése érdekében. Cserébe viszont a szabad éleslátás élményét nyered!...

Így válassz szemüveget sportoláshoz!

Így válassz szemüveget sportoláshoz!

A síszezon végéhez közeledve felmerül a kérdés, hogy míg a havas lejtőkre szinte senki sem merészkedik síszemüveg nélkül, addig a többi sport esetében, miért viselnek csak elenyésző mértékben szemüveget...

A Nap kérdése!

A Nap kérdése!

Dioptriás napszemüveg, fényre sötétedő lencse, esetleg egy clip-on?