Az epizód célja, hogy felhívjuk a figyelmeteket arra, 2023-ban sem kerülheted el a social platformokon való jelenlétet! Bakos Kata és Imre Annamária voltak a beszélgetőtársaim. Hallgassátok ...
Az epizód célja, hogy felhívjuk a figyelmeteket arra, 2023-ban sem kerülheted el a social platformokon való jelenlétet! Bakos Kata és Kis Arnold voltak a beszélgetőtársaim. Hallgassátok és ...
A bolt belső arculatának kialakítása nem csupán szervezési és technikai kérdés. Az eszközöknek jelentős szerepe van a termékek bemutatásában, fel- és megismerésében, ezért reklámeszközként ...
Ismeritek azt a mondást (amiről egyébként senki se tudja, hogy pontosan ki mondta, vagy mondta-e egyáltalán), miszerint a marketingköltésnek az egyik fele kidobott pénz, csak senki sem tudja, ...
Nos, elérkezett egy téma, amire talán sokan kíváncsiak. Formák, ragasztók és rétegek. Egy „elforgatta a gép” vagy „lecsapta a sarkát” cikk. Itt mindenre választ kapunk, ugye? Aki figyelmesen ...
Az előző cikkek folytatásaként a szemüveg ellenőrzésével, „meo”-jával és kiadásával fogunk foglalkozni. A múltkor kiválasztottuk, hogy mi módon készüljön el, és azóta vissza is ...
Videósorozatunk következő részében betekintést nyerhettek az Optikalász Optika mindennapjaiba, fejlődésének szakaszaiba. Fantasztikus sikerek és a hozzá vezető rögös út: Gerő Patrícia ...
Kétezer évvel ezelőtt írta Epiktétosz: “Az embereket nem a tények irányítják, hanem az azokról alkotott véleményük”. A megállapítás aktualitását napjaink marketingszakemberei is ...
Kedves Üzlettulajdonosok, üzletvezetők, reklamációkkal foglalkozó kollégák!
Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak ...
A jó szoftver nem hátráltat - ez az egy mondat a mai cikkem fő üzenete. Nem is gondolnánk, de vannak olyan cégek akik csak és kizárólag optikáknak készítenek szoftvert, akik nap mint nap azért ...
Juhász Ferenc soron következő cikkében ezúttal a fúrt keretekről lesz szó!
Egy optika digitalizációjának első lépése a vizsgálati kartonok lecserélése elektronikus megoldásra. Ebben a cikkben összegyűjtöttem, milyen előnyökkel jár az átállás, hogyan válik ...
Az előző cikkek folytatásában maga a szemüveg elkészültének lehetőségét vizsgálom meg. Itt nem kizárt némi átfedés az Optikai Magazin öt évvel ezelőtti egyik-másik cikkével (felsorolás ...
- avagy marketingkommunikációs eszközök sikeres és eredményes használata az értékesítésben
Életünkben egyre hangsúlyosabbá válik a digitalizáció. Aki már használja a netbankot, az biztosan nem fog sorban állni a postán, hogy befizessen egy csekket, vagy aki SMS-ben fizeti a parkolást, ...
Egy madárcsicsergős tavaszi délutánon csengetnek egy kertvárosi ház ajtaján. Rövid várakozás után az ajtó nyílik és az éppen takarító háziasszony meglepetten kérdezi nem várt látogatóját: - ...
Még pár nap van hátra a nyári szünetből, és az idei tanévkezdés speciális, hiszen a bizonytalan gazdasági helyzetnek köszönhetően máris megindult a lakosság körében a számolgatás: mire ...
- interjú Nováki Szilárddal, a magyar optikák digitalizációját segítő ClearVis PMS Kft. ügyvezetőjével.
Ezt a cikket egyfajta bevezető cikknek szánom. Könnyen lehet – remélem – hogy az emberek nagyrészének semmi újdonság nem lesz benne. Ha mégis, vagy másképpen gondolod, akkor beszéljük ...