Az előző cikkek folytatásaként a szemüveg ellenőrzésével, „meo”-jával és kiadásával fogunk foglalkozni. A múltkor kiválasztottuk, hogy mi módon készüljön el, és azóta vissza is ...
Videósorozatunk következő részében betekintést nyerhettek az Optikalász Optika mindennapjaiba, fejlődésének szakaszaiba. Fantasztikus sikerek és a hozzá vezető rögös út: Gerő Patrícia ...
Kétezer évvel ezelőtt írta Epiktétosz: “Az embereket nem a tények irányítják, hanem az azokról alkotott véleményük”. A megállapítás aktualitását napjaink marketingszakemberei is ...
Kedves Üzlettulajdonosok, üzletvezetők, reklamációkkal foglalkozó kollégák!
Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak ...
A jó szoftver nem hátráltat - ez az egy mondat a mai cikkem fő üzenete. Nem is gondolnánk, de vannak olyan cégek akik csak és kizárólag optikáknak készítenek szoftvert, akik nap mint nap azért ...
Juhász Ferenc soron következő cikkében ezúttal a fúrt keretekről lesz szó!
Egy optika digitalizációjának első lépése a vizsgálati kartonok lecserélése elektronikus megoldásra. Ebben a cikkben összegyűjtöttem, milyen előnyökkel jár az átállás, hogyan válik ...
Az előző cikkek folytatásában maga a szemüveg elkészültének lehetőségét vizsgálom meg. Itt nem kizárt némi átfedés az Optikai Magazin öt évvel ezelőtti egyik-másik cikkével (felsorolás ...
- avagy marketingkommunikációs eszközök sikeres és eredményes használata az értékesítésben
Életünkben egyre hangsúlyosabbá válik a digitalizáció. Aki már használja a netbankot, az biztosan nem fog sorban állni a postán, hogy befizessen egy csekket, vagy aki SMS-ben fizeti a parkolást, ...
Egy madárcsicsergős tavaszi délutánon csengetnek egy kertvárosi ház ajtaján. Rövid várakozás után az ajtó nyílik és az éppen takarító háziasszony meglepetten kérdezi nem várt látogatóját: - ...
Még pár nap van hátra a nyári szünetből, és az idei tanévkezdés speciális, hiszen a bizonytalan gazdasági helyzetnek köszönhetően máris megindult a lakosság körében a számolgatás: mire ...
- interjú Nováki Szilárddal, a magyar optikák digitalizációját segítő ClearVis PMS Kft. ügyvezetőjével.
Ezt a cikket egyfajta bevezető cikknek szánom. Könnyen lehet – remélem – hogy az emberek nagyrészének semmi újdonság nem lesz benne. Ha mégis, vagy másképpen gondolod, akkor beszéljük ...
Anélkül, hogy kétségbe vonnánk bárkinek is a szakmai és üzletviteli szabályokkal kapcsolatos tudását, azt gondoltuk, hogy érdemes egy kicsit feleleveníteni az információnkat a fogyasztóvédelmi ...
Kerüld el a keret- és lencsegyártásból adódó problémákat!