Neked milyen az éves sales terved?

Neked milyen az éves sales terved?

Ha már itt tartasz, akkor bizonyára van - vagy legalábbis nekiálltál az éves értékesítési terved kidolgozásának. Ebben a cikkben igyekszem egy olyan könnyen emészthető, kis utána járással megvalósítható...

Nyereményjáték kisokos

Nyereményjáték kisokos

Valljuk be kevesen vagyunk olyanok, akik legalább egyszer ne vettünk volt részt valamilyen social platformon meghirdetett nyereményjátékon, és ha a vállalkozásunknak van üzleti oldala, akkor feltehetően...

Kamarai szakmai kerekasztal

Kamarai szakmai kerekasztal

Az elmúlt héten került megrendezésre a BKIK és az MKIK közös szervezésében egy a szakképzéssel, és annak gyakorlati tapasztalataival foglalkozó szakmai kerekasztal rendezvény „Jó gyakorlatok a szakképzésben”...

Optikai HangAdó #19

Optikai HangAdó #19

Az epizód célja, hogy felhívjuk a figyelmeteket arra, 2023-ban sem kerülheted el a social platformokon való jelenlétet! Bakos Kata és Imre Annamária voltak a beszélgetőtársaim. Hallgassátok és mondjátok...

Optikai HangAdó #15

Optikai HangAdó #15

Az epizód célja, hogy felhívjuk a figyelmeteket arra, 2023-ban sem kerülheted el a social platformokon való jelenlétet! Bakos Kata és Kis Arnold voltak a beszélgetőtársaim. Hallgassátok és mondjátok...

SALES éléskamra 3. rész

SALES éléskamra 3. rész

A bolt belső arculatának kialakítása nem csupán szervezési és technikai kérdés. Az eszközöknek jelentős szerepe van a termékek bemutatásában, fel- és megismerésében, ezért reklámeszközként is funkcionálnak,...

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 4. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 4. rész

Ismeritek azt a mondást (amiről egyébként senki se tudja, hogy pontosan ki  mondta, vagy mondta-e egyáltalán), miszerint a marketingköltésnek az egyik fele kidobott pénz, csak senki sem tudja, hogy melyik...

Szemüvegek és a Műhely VII. „A fejlődés maga a szakértelem.”

Szemüvegek és a Műhely VII. „A fejlődés maga a szakértelem.”

Nos, elérkezett egy téma, amire talán sokan kíváncsiak. Formák, ragasztók és rétegek. Egy „elforgatta a gép” vagy „lecsapta a sarkát” cikk. Itt mindenre választ kapunk, ugye? Aki figyelmesen végigolvassa...

Szemüvegek és a Műhely IV.

Szemüvegek és a Műhely IV.

Az előző cikkek folytatásaként a szemüveg ellenőrzésével, „meo”-jával és kiadásával fogunk foglalkozni. A múltkor kiválasztottuk, hogy mi módon készüljön el, és azóta vissza is tért már hozzánk a kész...

Fábián Nóra és az Optikalász Optika mérföldkövei

Fábián Nóra és az Optikalász Optika mérföldkövei

Videósorozatunk következő részében betekintést nyerhettek az Optikalász Optika mindennapjaiba, fejlődésének szakaszaiba. Fantasztikus sikerek és a hozzá vezető rögös út: Gerő Patrícia vendége Fábián Nóra...

SALES éléskamra 2. rész

SALES éléskamra 2. rész

Kétezer évvel ezelőtt írta Epiktétosz: “Az embereket nem a tények irányítják, hanem az azokról alkotott véleményük”. A megállapítás aktualitását napjaink marketingszakemberei is  felismerték. Rengeteg...

Amit a jótállásról érdemes tudni

Amit a jótállásról érdemes tudni

Kedves Üzlettulajdonosok, üzletvezetők, reklamációkkal foglalkozó kollégák!

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 3. rész

Social média gyorstalpaló optikusoknak – 3. rész

Beszéljünk egy kicsit a pozicionálásról, amiről egyébként rengeteg szó esik, de sokaknak ijesztőnek és bonyolultnak tűnik, pedig nem az. Az is tévhit, hogy ilyesmire csak nagy márkáknak van szüksége. Egy...

Digitálisan segített látszerészet

Digitálisan segített látszerészet

A jó szoftver nem hátráltat - ez az egy mondat a mai cikkem fő üzenete. Nem is gondolnánk, de vannak olyan cégek akik csak és kizárólag optikáknak készítenek szoftvert, akik nap mint nap azért dolgoznak,...

Szemüvegek és a Műhely V. - „A fejlődés maga a szakértelem.”

Szemüvegek és a Műhely V. - „A fejlődés maga a szakértelem.”

Juhász Ferenc soron következő cikkében ezúttal a fúrt keretekről lesz szó!

Kartonok helyett - digitalizáció a vizsgálóban

Kartonok helyett - digitalizáció a vizsgálóban

Egy optika digitalizációjának első lépése a vizsgálati kartonok lecserélése elektronikus megoldásra. Ebben a cikkben összegyűjtöttem, milyen előnyökkel jár az átállás, hogyan válik kényelmesebbé a munka...

Szemüvegek és a Műhely III.

Szemüvegek és a Műhely III.

Az előző cikkek folytatásában maga a szemüveg elkészültének lehetőségét vizsgálom meg. Itt nem kizárt némi átfedés az Optikai Magazin öt évvel ezelőtti egyik-másik cikkével (felsorolás a cikk végén), de...

SALES éléskamra 1. rész

SALES éléskamra 1. rész

- avagy marketingkommunikációs eszközök sikeres és eredményes  használata az értékesítésben

A digitalizáció megkönnyíti egy optika mindennapjait?

A digitalizáció megkönnyíti egy optika mindennapjait?

Életünkben egyre hangsúlyosabbá válik a digitalizáció. Aki már használja a netbankot, az biztosan nem fog sorban állni a postán, hogy befizessen egy csekket, vagy aki SMS-ben fizeti a parkolást, az garantáltan...

Megveszem!

Megveszem!

Egy madárcsicsergős tavaszi délutánon csengetnek egy kertvárosi ház ajtaján. Rövid várakozás után az ajtó nyílik és az éppen takarító háziasszony meglepetten kérdezi nem várt látogatóját: - Üdvözlöm!...